Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2010

Η συνεισφορά τηε Ελληνικής Αστυνομίας

Το βρήκα απάνθρωπο και το παραθέτω! Η ελληνική αστυνομία σε όλο της το μεγαλείο! Τέτοιες σκηνές, πληροφορώ άπαντες, δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, ιδίως στο κέντρο της Αθήνας. Έτσι για να μη νομίζουν μερικοί μερικοί πως η ελληνική αστυνομία υπάρχει για όλους τους Έλληνες πολίτες. Και ο άστεγος πολίτης δεν παύει να είναι πολίτης. Εκτός αν, για την αστυνομία ισχύουν διακρίσεις μεταξύ των πολιτών βάσει της οικονομικής τους κατάστασης. Πράγμα που δε θέλω ούτε να το φαντάζομαι, γιατί εγώ την αστυνομία πολύ την "αγαπώ" και την αστυνόμευση πολύ τη "σέβομαι"...Προς το παρόν, απολαύστε το ήθος, την ευπρέπεια, το σεβασμό που επιδεικνύουν οι αστυνομικοί μας προς τον άνθρωπο! Με τις υγειές μας.

Μια ευγενική χορηγία της ελληνικής Αστυνομίας

Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου 2010

ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ!

Είπα να κάνω και εγώ κάτι καθημερινό, που κάνουν οι περισσότεροι Έλληνες, μέρα αργίας. Άνοιξα την Τιβί! Και ήρθε η εικόνα και πλημμύρισε με λόχους και στρατιωτάκια. Και να οι παράτες και τα ταμπούρλα. Και να ο βηματισμός της λειψής χήνας.Να στολές, να σημαίες, να κοσμάκης ολόγυρα. Και να παρελαύνουν τα στρατά. Και στη στημένη εξέδρα οι "επίσημοι" να παρακολουθούν τα πλήθη "στρατευμένων" παλιάτσων να περνούν από μπροστά τους.
Την έκλεισα την Τιβί. Αρκετά μου πλήγιασε τα μάτια και τη σκέψη.
Όχι, δεν ήταν έτσι το "Όχι".
Το Όχι του λαού ήταν απλό. Μια λέξη, ένα δηλωμένο και απόλυτο νόημα. Δεν ζήτησαν οι τότε Έλληνες, να τους κάμουμε σήμερα παρελάσεις.Γιατί στο μεταξύ ξεχάσαμε και χάσαμε και την Ιστορία. Αν ρωτήσεις τους Έλληνες σήμερα που πέφτει το Τεπελένι, αδυνατούν ν' απαντήσουν. Αν ρωτήσεις σήμερα ένα πιτσιρικά ή μια πιτσιρίκα τι γιορτάζουν όλοι αυτοί, δεν ξέρουν.
 Λοιπόν, ας βρίσκουμε μια αιτία στη σημερινή ημέρα να κάνουμε μιαν ιστορική αναδρομή, και όχι παρελαύνοντας σαν κοκόρια, ας μπούμε στον κόπο να πάρουμε τα παιδιά μας από το χέρι, χωρίς φανφάρες να τους πούμε τι, πού και πώς έγιναν τα πράγματα τότε. Ας μην παραλείψουμε όμως να τους πούμε και τα γεγονότα μετά: τη δικτατορία του Μεταξά που είχε μετατρέψει και τους Έλληνες σε φασίστες,τον εμφύλιο που ακολούθησε το ηρωικό επος του '40, τις εξορίες, το διαχωρισμό και το μίσος των Ελλήνων μεταξύ τους, τα πολιτικά παιχνίδια Ελλήνων πολιτικών και τις διασυνδέσεις τους με ξενικά συμφέροντα, αλλά και το ρόλο των ξένων Δυνάμεων, την αποζημίωση για τις καταστροφές από τους Γερμανούς που δεν πήραμε ποτέ! Για να κατανοήσουν κι αυτά πώς από το ηρωικό Έπος του '40, φτάσαμε στο έπος της Κρίσης...Γιατί και τώρα πόλεμο έχουμε, και τώρα Κατοχή!

Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2010

Ακούσατε 300;

Καποδίστριας Ιωάννης [ Λες και δεν πέρασε μια μέρα ].......
 Προς τον Μητροπολίτη Ουγγροβλαχίας Ιγνάτιο:

...Οι γενναίοι μας Έλληνες χαίρονται. Μόνον ολίγοι τινές απατώνται και μεγάλως νομίζοντες ότι τα χρήματα ταύτα είναι δι' αυτούς και μέλλουσι να πάθωσιν, ό,τι έπαθον και αι λίραι του δανείου. Ότι μεν κλέπτουσιν όπου υπάρχει διοίκησις, είναι αναμφίβολον. Αλλά δεν υπάρχει χώρα, όπου πλησίον των κλεπτών να υπάρχουν χιλιάδες και χιλιάδες οικογενειών αστέγων και αποθνησκουσών εκ πείνης καθώς εν Ελλάδι. Στοχασθήτε δέσποτά μου, ότι αι δύστυχείς αυταί οικογένειαι πάσχουν εξ αιτίας των κλεπτών και παρακαλώ αν δύνασθε, ενθαρρύνατέ με να είμαι συγκαταβατικός προς μιαν δράκαν ανθρωπαρίων μεταλλοθέων εναντίον των οποίων δεν εκίνησα την βαρείαν χείρα της δικαιοσύνης, αρκούμενος να τους γνωρίσω καλώς και να τους παραδώσω εάν παραστεί ανάγκη εις τας αράς του λαού...
10 Ιουνίου 1828
«Ελπίζω ότι όσοι εξ υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει

μεθ’ εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα
δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού
υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλά ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της.
Εφόσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω,
αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα,
ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».
Ακούσατε 300;

Απόσπασμα από την ομιλία του Ιωάννη Καποδίστρια στη Δ’ Εθνοσυνέλευση
Αργος 1829

(Από το GREEK SURNAMES)

ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΕΣ


Τους ξέρει κανείς;
Οι σημερινοί Έλληνες...
...Να μας πούνε δηλαδή, αν έχουνε ακουστά τα ονόματα:Εμπεδοκλής, Αναξίμανδρος, Αριστόξενος ο Ταραντινός, Διογένης ο Λαέρτιος, Αγελάδας, Λεύκιππος, Πυθαγόρας ο Ρηγίνος, Πυθέας που στον καιρό μας σημαίνουν αντίστοιχα Αϊνστάιν, Δαρβίνος, Μπετόβεν, Έγελος, Μιχαήλ Άγγελος, Μαξ Πλάνκ, Ροντέν, Κολόμβος.
Να μας μιλήσουν για κάποιους όρους σειράς και βάσης, όπως σφαίρος στον Εμπεδοκλή, κενό στο Δημόκριτο, εκπύρωση στον Ηράκλειτο, μηδέν στον Παρμενίδη, κατηγορία στον Αριστοτέλη, τόνος στους Στωικούς.
Να μας ειπούν οι κάθε λογής έλληνες επιστήμονες τι λέει η λέξη
ψυχρά φλογί στον Πίνδαρο, μεταβάλλον αναπαύεται στον Ηράκλειτο, δακρυόεν γελάσασα στον Όμηρο, χαλεπώς μετεχείρισαν στο Θουκυδίδη…
Να μας ειπούνε, πόσοι φιλόλογοι, έξω από τα σχολικά κολλυβογράμματα έχουν διαβάσει στο πρωτότυπο τρεις διαλόγους του Πλάτωνα, δύο Νεμεόνικους του Πινδάρου, την Ωδή στην αρετή του Αριστο-τέλη, έναν Ομηρικό Ύμνο. (Και αυτό δεν είναι ραψωδία).
Και για να μας πιάσει τεταρταίος και καλπάζουσα, να μας ειπεί ποιός γνωρίζει και διδάσκει από τους ειδικούς προφεσσόρους στα πανεπιστήμια ότι οι τρεις τραγικοί ποιητές μας στη βάση τους είναι φυσικοί επιστήμονες, ότι στη διάλεξή του για την αρετή ο Πλάτων έκαμε στους ακροατές του ένα μάθημα γεωμετρίας, ότι η Ακρόπολη των Αθηνών είναι δωρικό, και όχι ιωνικό καλλιτέχνημα, ότι η διδασκαλία τραγωδίας στον θέατρο ήταν κήρυγμα από άμβωνος ότι η θρησκεία των ελλήνων ήταν αισθητική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων.
Δεν νομίζω, αναγνώστη μου, ότι σε όλα αυτά τα επίπεδα η έρευνά μας θα δώσει ποσοστά γνώσης και κατοχής σε βάθος του κλασικού κόσμου από τους νεοέλληνες που να υπερβάινουν τους δύο στους χίλιους.
Τι φωνάζουμε τότε, και φουσκώνουμε, και χτυπάμε το κούτελο στο μάρμαρο ότι είμαστε έλληνες; Για το θεό δηλαδή. Παράκρουση και παραφροσύνη.


Αυτούς;

Από το Ελληνικό ερχόμαστε στο Εβραίικο. Ερωτάμε το ίδιο στατιστικό δείγμα, το ευρύ και το πλήρες, αν έχουν ακουστά τα ονόματα Μωϋσής, Αβραάμ, Ησαϊας, Ηλίας με το άρμα, Νώε, Βαφτιστής, Εύα η πρωτόπλαστη, Ιώβ, ο Δαναήλ στο λάκκο, η Σάρα που γέννησε με εξωσωματική. Και όχι μόνο τα ονόματα, αλλά και τις πράξεις ή τις αξίες που εκφράζουν αυτά τα ονόματα.
Υπάρχει γριά στην επικράτεια που να μην ξεύρει τούτους τους εβραίους; Δεν υπάρχει ούτε γριά, ούτε ορνιθοκλόπος στις Σποράδες, ούτε κλεφτογιδάς στην Κρήτη. Εδώ τα ποσοστά αντιστρέφουνται. Στους χίλιους νεοέλληνες τα ναι γίνουνται ενιακόσια τόσα, και τα όχι δύο. Και δεν ξεύρουν μόνο τα ονόματα, αλλά είναι έτοιμοι να σου κάνουν αναλύσεις στην ουνιβερσιτά και στην ακαντέμια για τις ηθικές και άλλες αξίες που εκφράζει το κάθε όνομα.
Το ίδιο συμβαίνει και για φράσεις όπως Προς Κολασσαείς, Προς Κορινθίους, Εκ του κατά Λουκάν.Εδώ μάλιστα μεγάλος αριθμός νεοελλήνων ξεύρει απόξω ολόκληρα χωρία και περικοπές. Μόνο που συμβαίνει κάποτε να ακούσετε τους ψαλτάδες στις εκκλησίες το Χριστός Ανέστη να το ψέλνουν, όπως εκείνος ο απόστρατος χωροφύλακας του Παπαδιαμάντη μας:

Κστό – μπρε – Κ’στος ανέστη
εκ νεκρών θανάτων
θάνατον μπατήσας
κ’ έντοις – έντοις - μνήμασι
ζωήν παμμακάριστε

Και το άλαλα τα χείλλη των ασεβών,

Άλαλα τα χείλη, οι κερατάδες.

Και δόστου να το γυρίζουν άλλοτε στον αμανέ και άλλοτε στο κλέφτικο.
Το ίδιο συμβαίνει, αν τους ειπείς για τόπους όπως Ιορδάνης, Γαλιλαία, Γεσθημανή (sic), Όρος Σινά, Καπερναούμ. Τιβεριάς. Αν όμως τους ειπείς για Βάσσες ή Φιγαλία, για Αργινούσες ή Πλημμύριον, για Περίπατο ή Κήπο (περιπατητικοί, επικούρειοι), σου απαντούν, όπως ο Μακρυγιάννης. Όταν είδε το Σκούρτη και τους άλλους ναυάρχους στα όρη να οδηγούν σε μάχη τους στρατιώτες του Νικηταρά με ναυτικά παραγγέλματα:
-Τι όρτζα, πόρζα, και γαμώ το καυλί του μας λέει ο κερατάς;

Το ίδιο συμβαίνει, αν ζητήσεις να σου αναλύσουν την επί του Όρους Ομιλία, ή να σου τραβήξουνε διάλεξη περί νηστείας, περί προσευχής, περί του «Δεύτε οι ευλογημένοι....». Ο κάθε νεοέλληνας εδώ είναι πτυχιούχος και ειδήμονας. Είναι κληρονόμος και καθηγητής. Ξέρει να ταϊσει άχυρα το σκυλί του, και κόκαλα το γαϊδούρι του. Γνώση και πίστη και σοφία, που να ιδούν τα μάτια σου και να μην πιστεύει ο νους σου.


Η εθνική μας σχιζοφρένεια

Ποιός είναι ο Γρηγόριος ο Ε΄; Είναι ο πατριάρχης που έσκασε από το κακό του, γιατί τον εμποδίσαν και δεν επρόφταξε να αφορίσει το Ρήγα. Το μεγαλομάρτυρα Ρήγα.
Ποιός είναι ο Γρηγόριος ο Ε΄; Είναι ο πατριάρχης που βλέπουμε τον ανδριάντα του μπροστά στο εθνικό πανεπιστήμιο. Δίπλα στο Ρήγα. Πού ξανακούστηκε τέτοιο κυλώνειο άγος! Ο Λεωνίδας κι ο Εφιάλτης αγκαλιά. Η ελληνική σχιζοφρένεια αγαλματοποιημένη μπροστά στα πόδια της ελληνικής παιδείας. Μπροστά στο αγνό βάθρο του μέλλοντος των παιδιών μας.
Αυτή η συμβολική στιγμή και εικόνα, ο Γρηγόριος Ε΄ δίπλα στο Ρήγα μπροστά στο πανεπιστήμιο, είναι το σύμβολο παλλάδιο της μουλαροσποράς μας.
Ο καημένος ο Κολοκοτρώνης. Είπε κάποτε πως μια μέρα το πανεπιστήμιο θα γκρεμίσει το παλάτι. Λάθος σοφέ, μου γέρο.
Γιατί αφόντας εστήσανε μπροστά στο πανεπιστήμιο τον πατριάρχη, η νεότερη Ελλάδα είχε παίξει πια τη ζαριά της στο Ρουβικώνα. Είχε πάρει το δρόμο της. Τη στράτα του κακού και της ανεμοζάλης. Η Ελλαδοελλάδα αποσύρθηκε, άκρα πικραμένη και περήφανη. Και άφηκε την Εβραιοελλάδα να ξερογλείφεται σα μαϊμού απάνου στη σκηνή του καραγκιόζη:
Γειά σου, μάνα μου Ελλάς,
Είμαι κλεφτοφουκαράς.
Η σμαρδή και φαναριώτικη πολιτική στον Αγώνα, με Μαυροκορδάτο και Κωλέττη και παπάδες, θα περάσει ύστερα, και θα δώσει το ρυθμό και τον τόνο της στην πολιτική ιστορία της «νεότερης Ελλάς».
Φατρίες, κομματισμός, αρριβισμός, βουλευτοτσιφλικάδικα. Εθνική αφασία, ξενοκίνητα νήματα της μαριονέττας, το αγγλόφιλο, το γαλλόφιλο, το ρωσόφιλο. Πολιτική του ρουσφετιού και της ασυδοσίας, δουλοφροσύνη, λεονταρισμοί, απαξία, ιδιοτέλεια. Ό,τι ανθίζει πια, κι ό,τι καρπίζει σήμερα στη χώρα. Νούλες και κουλούρηδες, χάχηδες και σάκηδες, ντόρες και ντορήδες. Περάστε κόσμε.
Έξω από τα λίγα αργά φωτεινά διαλείμματα. Τ αγγελικό και μαύρο φως του ποιητή. Που ο ένας θα περάσει μια Κυριακή πρωί μπροστά στον αη-Σπυρίδωνα. Που ο άλλος θα ειπεί κατάδακρυς: ώστε λοιπόν, ανθ’ ημών Γουλιμής! Και ο τρίτος θα σημειώσει σιωπηλά στο καλεντάρι του: 1 Νο-εμβρίου 1920.
Η τελευταία πράξη της τραγωδίας, η ταφόπλακα δηλαδή που σκέπασε το φονικό, ανάλογη με την ταφόπλακα του 843 που έθαψε την αρχαία Ελλάδα, ήταν το διάταγμα του ελλληνικού κράτους να ονομάσει το Υπουργείο για τη μόρφωση των παιδιών μας Υπουργείο των εκκλησιαστικών. Και λίγο αργότερα Υπουργείο εθνικής παιδείας και θρησκευμάτων. Και τούτο το άνομο όνομα και νόημα τέρας το φέρνει μέχρι σήμερα. Η εθνική σχιζοφρένεια υπογράφτηκε και σφραγίστηκε με τη μεγάλη του Κράτους σφραγίδα.
Ακούσατε πουθενά σε Ευρώπη ή σε Αμερική, σε Σαχαλίνη, Ταγκανίκα ή Εσκιμώους, η παιδεία ενός έθνους, η μεγάλη ελπίδα και το μυστήριο των μυστηρίων του, να μπερδεύεται με το αντερί και το ράσο;

Απόσπασμα από το Γκέμμα Του Μεγάλου Δασκάλου Δ. Λιαντίνη

Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010

Υπέροχη καρτ-ποστάλ!

Η εικόνα μου άρεσε πολύ.Την απέστειλε φίλη σαν ταχυδρομικό δελτιάριο. Μια καρτ-ποστάλ, όνειρο. Κάντε ζουμ να βρείτε την αιτία! Κρέμεται πάνω από τα κεφάλια των "ασύλληπτων" ακόμα. Κοζάρετε και βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει. Δεν είναι δα και δύσκολο! Είναι μια ενδόμυχη ελπίδα σας το θέαμά τους και ο χειρότερος εφιάλτης σας βρίσκεται από πάνω τους. Κρύβεται όμως καλά από το φωτογράφο που την επιμελήθηκε...με τις υγειές μας και άντε και τα σαράντα!

Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010

Διόδια: Η μεγάλη κλοπή!



Πουλημένα τομάρια!
Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.
Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ  μόνο γι αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 € καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!
Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!
Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που κάθονταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς βέβαια τους εξηγήσαμε, πως… απλά «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ».
 Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας
Υ.Γ.Ευχαριστώ τη φίλη που με ενημέρωσε και πάλι!


Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου 2010

Δεν καταντάμε Ελλάδα!



Δήλωση του Ούγκο Τσάβες (Ιούλιος 2010):

Με ρωτάτε γιατί στείλαμε φυλακή όσα στελέχη μας κλέψανε; Γιατί κλέψανε! Και δεν τους τιμωρήσαμε εμείς, αλλά οι θεσμοί. Μου λένε «γιατί άφησες να μπει φυλακή ο Υπουργός Άμυνας και δεν τον κάλυψες, αφού ήταν προσωπικός σου φίλος;». Μα... γιατί έκλεψε! Πρόδωσε την εμπιστοσύνη μας, την πίστη του λαού στη κυβέρνηση. Πρόδωσαν τον Λαό, τη Δημοκρατία, το Στρατό, την Πατρίδα, το Έθνος; Τιμωρούνται από τη Δικαιοσύνη! Αν τους αφήσεις, θα διαφθείρουν κι άλλους. Γι' αυτό φυλακίστηκαν. Τιμωρώντας τη διαφθορά, κρατάμε γεμάτα τα ταμεία και την Παγκόσμια Τράπεζα, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και τη μαφία των τραπεζών μακριά απ' τα πόδια μας.  
Δεν καταντάμε Ελλάδα!

Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2010

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΙΓΟΥΣ


Για αυτούς που είναι πραγματικά καλοί στα μαθηματικά και τη στατιστική:
 
                                                                                                      
                                                     Άσκηση 1

Να βρεθεί:

Η πιθανότητα να συμβεί τρεις φορές σε 189 χρόνια ζωής του Ελληνικού κράτους στην ίδια χώρα, με πληθυσμό 8,000,000 (έστω) να γίνουν πρωθυπουργοί... Παππούς, Γιος και Εγγονός της ίδιας οικογένειας.

Άσκηση 2

Να βρεθεί:

Η πιθανότητα να συμβεί επτά φορές σε 189 χρόνια ζωής του Ελληνικού κράτους στην ίδια χώρα, με πληθυσμό 8,000,000 (κατοίκων έστω) να γίνουν πρωθυπουργοί Πατέρας και Γιος.

Οι απαντήσεις:
A)  Aπό παππού σε γιο και εγγονό

O Δημήτριος Pάλλης (1844-1921) πέντε φορές πρωθυπουργός (1897, 1903, 1905, 1909 και 1920-21). O γιος του Iωάννης (1878-1946) μια φορά (κατοχικός 1943-44). Γιος και εγγονός ήταν ο Γεώργιος (1918-2006) μια φορά πρωθυπουργός ( 1980-81). Aξίζει να σημειωθεί ότι Γ. Pάλλης ήταν και εγγονός πρωθυπουργού από τη μητέρα του (κόρη του Γ. Θεοτόκη).
O Γεώργιος Παπανδρέου (1888-1968) τέσσερις φορές πρωθυπουργός (1944, 1944-1945, 1963 και 1964-65 ). O Aνδρέας Παπανδρέου (1919-1996) τρεις (1981-85, 1985- 89 και 1993-96). O εγγονός και γιος Γιώργος μόλις άρχισε την πρώτη θητεία.
O Διομήδης Kυριακός (1811-69) κατέκτησε το αξίωμα μια φορά (1863). Tο ίδιο και ογδόντα χρόνια αργότερα (1949) ο εγγονός του Aλέξανδρος Διομήδης - Kυριακός (1875-1951)
Στην ίδια κατηγορία θα μπορούσε να προστεθεί άλλη μια περίπτωση. Πρόκειται για τον Γεώργιο Kουντουριώτη (1782-1858) , που κάθισε στην καρέκλα μια φορά (1848) και ο εγγονός του Παύλος (1855-1935) έγινε Πρόεδρος της Δημοκρατίας (1924-1929).
Ξαναλέω, ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΟΧΙ ΜΙΑ.
 
B)  Aπό πατέρα σε γιο

O Σπυρίδων Tρικούπης (1788-1873) υπήρξε ο πρόεδρος (πρωθυπουργός) του πρώτου νεοελληνικού υπουργικού συμβουλίου (1833). O γιος του Xαρίλαος (1832-1896) διατέλεσε εφτά φορές πρωθυπουργός ((1875, 1878, 1880, 1882-85, 1886-90, 1892-3 και 1893-1895).
O Θρασύβουλος Zαΐμης (1825-1889) δυο φορές πρωθυπουργός (1869-70 και 1871). O γιος του Aλέξανδρος οχτώ φορές πρωθυπουργός (1897, 1901, 1915, 1916, 1917, 1926, 1927 και 1928) και Πρόεδρος της Δημοκρατίας (1929-1935). Aς προστεθεί ότι ο Aνδρέας πατέρας του πρώτου και παππούς του δεύτερου είχε διατελέσει πριν την έλευση του Kαποδίστρια και μετά τη δολοφονία του πρόεδρος της «Διοικητικής Eπιτροπής Eλλάδος» (αξίωμα ανάλογο του πρωθυπουργού).
O Eλευθέριος Bενιζέλος (1864-1936) εννιά φορές πρωθυπουργός (1910-15, 1915, 1917-20, 1924, 1928-29, 1929-32, 1932, 1932-33, 1933) . O γιος του Σοφοκλής ορκίστηκε πέντε φορές (1944 και κατά διαστήματα το 1950-51).
O Γεώργιος Θεοτόκης (1844-1916) τέσσερις φορές (1899-1901, 1903 και 1903-05) . O γιος του Iωάννης (1880-1961) μια (1950).
  
Το ξαναγράφω αυτό έγινε ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ!
 
ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ''ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" 
(Αν και  για το ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ δε βάζουμε και το χέρι μας στην φωτιά!!!!!)



 Υ.Γ. Ευχαριστώ φίλη που μου έστειλε το παρόν από το εξωτερικό!Νά'ναι καλά!

Τρίτη, 5 Οκτωβρίου 2010

Αχός βαρύς ακούγεται πολλά τουφέκια πέφτουν...

Άχου και ξανά άχου!
...ή Αχός βαρύς ακούγεται
πολλά τουφέκια πέφτουν...

Τα μάθατε συνιθαγενείς μου τα νέα μέτρα στο Μπαχαλοελλαδιστάν; Έχω να θέσω όμως και κάποια ερωτήματα στους δημογέροντες του χωριού μου:

1. Αύριο θα ηχήσουν πάλι οι μπουρούδες σε όλην την επικράτεια! Ρώτησα κανά δυο-τρεις άλλους γεροντότερους, που έζησαν το έπος του '40, αν ξέρουν το γιατί, και μου απάντησαν πως δε γιγνώσκουν πράμα! Άραγε, τι θέλουν οι κυβερνώντες να μας θυμίσουν με την τσιρίδα της μπουρούς; Πώς είναι νά'χεις πόλεμο; Ή ότι βρισκόμαστε στην Κατοχή του ΔΝΤ;
2. Θα πέσει Το ΦάΠΑ στα μακαρόνια και θ' ανέβει λέει, στα είδη πολυτελείας, όπως είναι τα τσιγάρα και η βενζίνη! Πάει, δεν έχουμε πονηρούς πολιτευτές! Άμα ήταν έξυπνοι, έπρεπε να μοιράζουν τσάμπα τα τσιγάρα! Θα πλήρωναν έτσι λιγότερους μισθούς και συντάξεις, διότι, ...ως γνωστόν το κάπνισμα ΣΚΟΤΩΝΕΙ! Αλλά πάλι, γιατί το τσιγάρο και η βενζίνα είναι είδος πολυτελείας; Ρωτήστε και εσείς κάτι βρε! Και άμα πάρετε απάντηση...τρυπήστε μου την ...τσέπη!
3.Γιατί κάναμε εισαγωγή και 4000 ξένους αστυνομικούς; Το έμαθα από έγκυρη πηγή! Τους έχουν, λέει τώρα, και τους δείχνουν τα αξιοθέατα και τις κρυφές ομορφιές του χωριού μας."Εδώ γίνεται το εμπόριο κόκας...Από εδώ ξεκινάει η πορεία των διαδηλώσεων...σε αυτόν το δρόμο κάνουν πιάτσα οι εκδιδόμενες...εμείς οι ντόπιοι, έτσι βαράμε τους Μπαχαλοελλαδίτες με τα γκλοπς!"Τέτοια εκπαίδευση, δηλαδή! Αλλά,αφού έχουμε έλλειμμα και ελλείμματα, γιατί εισάγουμε και άλλους "ξένους"; Με το συμπάθειο που είναι και μπάτσοι, αλλά δε χρειάζομαι και άλλους μπάτσους στο μάγουλο! Μου φτάνουν τα εγχώρια προϊόντα. Επαρκούν και με το παραπάνω! Πρόταση προς την Κυβέρνηση: Τώρα που όλη η Ευρώπη έχει προβλήματα με διαδηλώσεις και πορείες και εδώ που οι Μπαχαλοελλαδίτες είναι αρνάκια και δε διαδηλώνουν, γιατί δεν εξάγουμε μερικούς αστυνομικούς να μας τους πληρώνουν τα ξένα κράτη, να μην έχουμε και εμείς τόσα έξοδα, βρε παιδί μου; Δεν είπαμε περικοπές στα Δημόσια έξοδα;Ε;
4.Γιατί, εδώ και μια βδομάδα, ό,τι μα ό,τι κάνει η αστυνομία το ανακοινώνει στις γύρω καλύβες με σειρήνες και κόρνες; Ησυχία δεν μπορώ να βρω στην αχυροκαλύβα μου, μέρες τώρα! Ίου-ίου-ίου μέρα και νύχτα, περιπολικά και παπάκια και μηχανές προελαύνουν σα σε παρέλαση, 15-20 μαζί, χωρίς να βρίσκονται σε καταδίωξη φτωχομπινέδων μεταναστών μελαμψών σαλβαροφόρων! Ίσως να το κάνουν για να νιώθω ότι με φρουρούν, με προστατεύουν κα μένα τη φτωχιά! Ίσως πάλι, για να ξοδεύουν βενζίνα και να την πληρώνουμε χρυσό στις εταιρείες, προς ενίσχυσης των, τώρα με την "κρίση"! Ίσως τέλος, για να μου θυμίζουν ότι είναι και αυτοί εδώ και να κάθομαι καλά στο καλάθι μου και να κλώθω τ' αυγά μου! Ποιος ξέρει...
5.Επίσης, έμαθα ότι τις εξεταστικές Επιτροπές τις πληρώνουμε χρυσάφι, ως γνήσιοι ιθαγενείς που είδαν καθρεφτάκι και το αντάλλαζαν με χρυσό και άλλες πολύτιμες πέτρες! Έχει δίκιο ο Αντιπρόεδρος: Μαζί τα τρώμε τα λεφτά! Αυτοί τα αρπάζουν με διασπάθιση του δημοσίου χρήματος και μετά εμείς αδειάζουμε τα υπόλοιπα που ξέμειναν στο καλάθι, για να τους πληρώνουμε να κάνουν επιτροπές αυτοί και να μας λένε που πήγαν τα λεφτά μας!
6. Τέλος, ακούω για πορείες και διαδηλώσεις που θα φουντώσουν Νοέμβρη που θα πέσουν και οι βροχές, μετά από την ξηρασία του καλοκαιριού ή κατά Φλεβάρη που θα έχει εκδράμει η φυλλοξήρα Τρόικα και θά'χει φάει όλο το στάρι του χωριού και δε θά'χει μείνει στη δημόσια αποθήκη ούτε σπυρί! Λέτε να μετέχουν σε αυτές και οι ξένοι αστυνομικοί και οι μπουρούδες; Λέτε αυτές οι σειρήνες που παρελαύνουν με το τσούρμο ντόπιων αστυνομικών νά'ναι πρόβες για να πάει καλά η "παρέλαση" το Νοέμβρη ή το Φλεβάρη; Τελικά, μας λείπουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες-αχ- και οι φιέστες -αχ-και είπαμε να διοργανώσουμε ντόπια πρωταθλήματα! Ίδομεν...
Α, και για να μην το ξεχάσω! Τα καλά μπατσόπουλα του Μπαχαλοελλαδιστάν είναι συνεργάσιμα και με τα άξια παιδιά της ΧΑ! ΧΑ-ρείτε τους!

Κυριακή, 3 Οκτωβρίου 2010

Να πού υπάρχουν τα λεφτά!



Να πού υπάρχουν τα λεφτά! Τελικά ο ΓΑΠ δεν έλεγε και εντελώς ψέμματα: "Λεφτά υπάρχουν" είχε πει.
Αλλά ψάχνει να τα βρει σε λάθος μέρος!