Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Πάγκακε!

Είπε, ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης: «Η απάντηση σε όλους αυτούς που μας ρωτάνε, πού τα φάγατε τα λεφτά, είναι μία: "Μαζί τα φάγαμε. Σας διορίζαμε για χρόνια, ακολουθώντας μια πρακτική αθλιότητας, εξαγοράς και διασπάθισης του δημοσίου χρήματος".
Μαζί λοιπόν τα φάγαμε! Και εγώ, πώς δεν το είχα πάρει τόσον καιρό είδηση;
1. Ούτε κουζίνα Siemens δεν έχω.
2. Ούτε με τον κουμπάρο μου συνεργάστηκα στο ξεπούλημα του Ο.Τ.Ε., για..."να έχουν όλοι οι Έλληνες τηλέφωνο".
3. Αν και είμαι παχιά, την κοιλάρα σου δεν τη φτάνω, γιατί δεν έχω 58 τόσα ακίνητα από τη θείτσα Αγλα'ί'τσα που να τά' χω κληρονομήσει.
4.Ούτε με διόρισες ποτέ σου και πουθενά. Τώρα μάλιστα, εδώ και 3 μήνες δηλώνω άνεργη και επισήμως. Αλλά και πάλι, προτιμώ να πεθάνω στην πείνα παρά να σ' έχω... χορηγό.
5. Ούτε ζητούσα να φυσήξει αεράκι, για να ρίξει την ελληνική σημαία από τα Ίμια.
6. Ούτε παρέδωσα τον Κούρδο Οτσαλάν στους Τούρκους πράκτορες, επειδή μου τον ζήτησαν, σκύβοντας τον κόλο μου για άλλη μια φορά, σαν χαμερπές, για να μη χάσω τον υπουργικό μου θώκο,  μη αντιστεκόμενη στις βουλές της κοιλάρας μου.
7.Ούτε την ώρα που εισέρχομαι στη Βουλή των Ελλήνων, απευθυνόμενη σε δημοσιογράφο, απαντώ σε ερώτησή του με την πρόταση "βρε, δε γαμιέσαι πρωί-πρωί", μη σεβόμενη το χώρο, την υπεύθυνη θέση μου, την τέταρτη εξουσία, το Σύνταγμα και κυρίως τον ελληνικό λαό.

Και εφόσον έχει φτάσει ο εν λόγω σε τέτοιο επίπεδο ξεφτίλας, να παραδέχεται με θράσος ότι οι πολιτικοί τα φάγανε μαζί με το λαό, πώς παραμένει Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης: Πώς μετά από τέτοια παραδοχή ότι οι πολιτικοί της χώρας ακολουθούσαν χρόνια μια πρακτική αθλιότητας, εξαγοράς και διασπάθιση δημόσιου χρήματος κάθεται ακόμα στη θέση του; Πώς δεν έχουν σηκωθεί και οι όμοιοι του να τον δείρουν που τους έδωσε στεγνά; Πώς δεν έχει αναλάβει δράση η Δικαιοσύνη (ή σε τέτοιες περιπτώσεις κοιμάται;). Πώς και δεν έχουν σηκωθεί και οι πέτρες για να τον κάνουν μαύρο;

Πάγκαλε-Πάγκακε,
εφόσον παραδέχεσαι ότι τα έφαγες γιατί είχες εσύ και οι όμοιοί σου σκοπό την ψηφοθηρία, θα έπρεπε να ντρέπεσαι για το συνάφι των 300 στο οποίο ανήκεις, θεωρώντας τον εαυτό σου σημαντικό μέλος!
Τις απόψεις σου κράτα τες για τον εαυτό σου. Αλλά, σε ευχαριστώ που για άλλη μια φορά απέδειξες το ποιόν των ραγιάδων πολιτικών: φιλοχρήματοι, συγκεντρωτικοί στην εξουσία, φαύλοι, βωμολόχοι, ψευτόμαγκες (θυμάσαι τότε που σε μπουζουριάσανε μέσα στο Πολυτεχνείο;) και κυρίως πουλημένοι σε κέντρα αποφάσεων του εξωτερικού.
Εκατομμύρια σαν εμένα ούτε φάγαμε, ούτε "μαζί". Δε σε ξέρω και ούτε θα ήθελα να σε γνωρίσω. Στα βιβλία των αρχαίων μου προγόνων ο πολιτικός πρωτίστως ποιεί ήθος και τέτοιο δεν έχεις, ούτε το λοιπόν, είσαι πολιτικός.
Οι πολιτικάντηδες στις μέρες μας επιπλέουν, φελλοί γνήσιοι του ρημαγδού που προκάλεσαν. Αλλά υπάρχουν- ευτυχώς ακόμα- κάποιες χώρες που τιμούν τους λαούς και τη Δημοκρατία τους.Η Ισλανδία καταδίκασε τον πρωθυπουργό της που την έριξε στα σαγόνια των κερδοσκόπων. Που σημαίνει ότι κάτι τέτοιο μπορεί, αν φωτιστεί και ο λαός μας, να το ζήσουμε και εμείς εδώ. Κάποια στιγμή...
Θα σου πρότεινα πάντως, ν' αλλάξεις επίθετο!Τέλος, να μιλάς λιγότερο και καθόλου να μην πράττεις. Θα ήσουν ωφελιμότερος άπραγος σε τούτον τον τόπο!

                                                                     Μετά αντιπαθείας

1 σχόλιο:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

...
τον πολιτικό που ποιεί το ήθος
ξέχνα τον, Κίρκη μου!
Τον έψαξα πολύ! Άφαντος!..