Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Μετανάστης; Πρόσφυγας; Ευτυχώς, όχι εγώ!

Χαίρομαι που ανήκω ως πολίτης σε μια χώρα που έχει αυτάρκεια, είναι ανεξάρτητη με όλη τη σημασία της λέξης πολιτικά και οικονομικά, που δεν αφεντεύεται από ξένα συμφέροντα. Είμαι ευτυχής που είμαι κάτοικος σε μια χώρα, που έχει μια ιδανική Δημοκρατία, που το Σύνταγμα και οι νόμοι της τηρούνται, που οι πολιτικοί ελέγχονται, οι δικαστικοί είναι αμερόληπτοι. Νιώθω υπερήφανη που ζω εδώ, που η Παιδεία και η Υγεία είναι προτεραιότητα σε αυτό το κράτος δικαίου, που η ανεργία αγγίζει μόλις το 2%, που όλοι σέβονται όλους, που η λέξη "εγκληματικότητα" αγγίζει το 1%. Ειλικρινά τελώ υπό κατάσταση ευτυχίας , που απολαμβάνω μια πόλη με πλατείες, δρόμους καθαρούς, που αντικρίζω μονίμως το κοινωνικό πρόσωπο σε όλες τις υπηρεσίες, που οι αστυνομικοί με σέβονται και σπεύδουν να με βοηθήσουν κάθε φορά που έχω ανάγκη. Ζω στον παράδεισο, αφού ζω εδώ, που δεν αντιμετωπίζω πληθωρισμό και ανέχεια, ανθρώπους σκυθρωπούς, μιζέρια, που είναι προστατευμένο το φυσικό περιβάλλον και που το μόνο που μπορώ να περιμένω είναι ένα πιο ευοίωνο και αισιόδοξο μέλλον. Ζω εν ολίγοις σε μια χώρα που θα τη ζήλευαν πολλοί, αφού το ρουσφέτι, η κομπίνα, τα διαπλεκόμενα συμφέροντα, η αρπαχτή είναι λέξεις  μόνο στα λεξικά και ιδέα δεν έχω τι σημαίνουν, αφού ποτέ μου δεν άκουσα και δεν είδα κάτι από αυτά.
Και ήρθαν Αυτοί και άρχισαν να τα σαρώνουν όλα. Μπήκαν στη ζωή μας από τα σύνορα, είτε ως μετανάστες είτε ως πολιτικοί πρόσφυγες. Πότε εγώ και το Έθνος μου είχα μεταναστεύσει ή είχα αναγκαστεί να πάω σε άλλη χώρα και να γίνω βάρος σε άλλη χώρα; ΠΟΤΕ! Η εθνική μου Ιστορία είναι γεμάτη από ένδοξες σελίδες, χωρίς εμπειρίες και μνήμες από σκλαβιές, βασανιστήρια, εξορίες, πτώματα από πείνα και εκτελέσεις, κατοχές. Η Ιστορία του Έθνους μου αποτελείται μόνο από επιτεύγματα, ανακαλύψεις και δημιουργίες του πνεύματος και τις τέχνης.
Και ήρθαν Αυτοί και αρχίζουν να τα χαλούν όλα. Ποτέ εγώ δεν έστειλα στρατιώτες στις χώρες τους που βομβαρδίζονταν. Ούτως ή άλλως ανήκω στην Ενωμένη Ευρώπη που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα, που αρνείται να δει τα άλλα κράτη ως πεδία οικονομικού κέρδους, που επιθυμεί μόνο την ανάπτυξη του πολιτισμού και την ανταλλαγή πολιτιστικών στοιχείων, που ασκεί σε κάθε ευκαιρία βέτο, στο Συμβούλιο του Ο.Η.Ε., όταν διαπιστώσει πως κάποιο ισχυρό κράτος θέλει να σπείρει δυστυχία και θάνατο με επεκτατικό πόλεμο ή με την εμπλοκή του σε εμφύλιο, για να κερδίσει από το κακό.
Τι μου μαζεύτηκαν λοιπόν, εδώ στον τόπο μου, όλοι αυτοί οι δύστυχοι και μου χαλούν την ήρεμη ζωή που είχα, με τη σίγουρη εργασία, με τη βέβαιη σύνταξη να με περιμένει, με την τέλεια ιατρική μου και νοσηλευτική μου περίθαλψη; Τι ήρθαν να κάνουν όλοι αυτοί οι μπατίρηδες, οι βρωμιάρηδες, που μυρίζουν τα χνώτα τους από την πείνα και την εξαθλίωση;
Να φύγουν, να πάνε αλλού και αν δε φύγουν να τους διώξουμε εμείς! Εξάλλου η Ευρωπαϊκή Ένωση δε μας βλέπει σαν το φράχτη της, αλλά μας σέβεται ως χώρα και μας βοηθά ποικιλοτρόπως, αν παραστεί ανάγκη, ούτε μας απαγορεύει να τους προωθήσουμε στα εδάφη της, αφού κρίνουμε ότι μας προβληματίζουν όλοι αυτοί οι αλλόθρησκοι, φτωχομπινέδες. Αλλά και εμείς, όταν πρωτοήρθαν τους προσλάβαμε με μισθό ίσο με το μισθό των αυτοχθόνων, με ένσημα, με προγράμματα εκμάθησης της γλώσσας μας. Τους φροντίσαμε και μεριμνήσαμε γι' αυτούς και τώρα το έμαθαν και οι συγγενείς τους και ήρθαν και άλλοι και άλλοι και... φτάσαμε εδώ που φτάσαμε! Έχουν γίνει πολλοί, πάρα πολλοί! Δεν τολμώ να μπω σε ταξί και ο οδηγός είναι Ινδός! Δεν τολμώ να μπω σε λεωφορείο και τους έχω δίπλα μου. Γέμισαν και οι πλατείες και τα εγκαταλελειμμένα σπίτια από δαύτους. Λες και δεν είχαμε τέλεια οργανωμένα κέντρα υποδοχής προσφύγων. Αλλά, άμα ο άλλος είναι απολίτιστος τι περιμένει κανείς! Και σε πλατεία και σε παγκάκι και σε βαγόνι θα κοιμηθεί. Άσε και το άλλο. Δεν πλένονται, ντύνονται με άθλια ρούχα και η εμφάνισή τους είναι κιτς!
Προτείνω να τους διώξουμε ομαδικώς. Να τους πετάξουμε στη θάλασσα. Να τους αφήσουμε στη μέση του πελάγους να τους φάνε τα ψάρια.
Ας  έμεναν να πέθαιναν στον τόπο τους. Τι φταίω εγώ και η χώρα μου που έχουν αυτοί εκεί πόλεμο; Τι με νοιάζει εμένα για τους βομβαρδισμούς που υφίστανται, για τους νεκρούς που έχουν, για το γεγονός ότι ξένοι Ευρωπαίοι και Αμερικανοί  με στρατό διεξάγουν εκεί πόλεμο, για να τους κλέψουν τις πλουτοπαραγωγικές πηγές τους; Τι φταίω εγώ και η χώρα μου, αν εκεί δεν έχουν να ζήσουν, αν δεν έχει βρέξει χρόνια στη χώρα τους, αν τα φάρμακα των πολυεθνικών πωλούνται πανάκριβα και πεθαίνουν από ασιτεία και ασθένειες τα παιδιά τους;
Εγώ πάνω από όλα είμαι Χριστιανή και το "αγαπάτε αλλήλους" το εννοώ.
Εγώ είμαι και Ελληνίδα και υπηρετώ τα πανανθρώπινα ιδεώδη, τις αξίες, τα ιδανικά της φυλής μου, τον πολιτισμό που μου δίδαξε τον ξένιο Δία, την κατανόηση και μου έμαθε να βρίσκω λύσεις στα προβλήματα με τη σκέψη και το διάλογο.
Νιώθω όμως σίγουρη ότι αυτό το πρόβλημα θα λυθεί τάχιστα και θα μας αδειάσουν τη γωνιά σύντομα. Έχω πολιτικούς με πυγμή, ανιδιοτελείς, τίμιους, που μένουν άυπνοι για το καλό της πατρίδας και μεριμνούν για τους συμπολίτες τους και αυτοί θα βρούν τη λύση. Δεν ξεχνώ πως οι πολιτικοί μας έδωσαν αγώνες να μην μπει κανένας λαθρομετανάστης, που περιφρούρησαν τα σύνορα, που συζήτησαν με άλλες χώρες και βρήκαν από κοινού τρόπου να περιορίσουν τους πολέμους, την πείνα, το θάνατο που εξανάγκασε αυτούς τους υπανθρώπους να φτάσουν ως εδώ.
Έτσι μπορώ και κοιμάμαι ήσυχη τα βράδια, ότι η δική μου ευτυχία και ευημερία δε θα μειωθούν από τους παρείσακτους ξένους. Ούτε με νοιάζει διόλου γι' αυτούς!
Όπως είπα και στην αρχή, τελώ υπό καθεστώς ευτυχίας και δε θ' αφήσω κανέναν να το αλλάξει αυτό.

Υ.Γ. Αν πιστεύεις έστω και ένα από αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω ότι είναι αλήθεια, όσον αφορά τη χώρα μας, τότε σου έχω αναφέρει και τους λόγους που εξανάγκασαν ανθρώπους να γίνουν μετανάστες και πρόσφυγες. Αν δεν το κατάλαβες από την αρχή... ε, τότε τι να πω. Ανήκεις στο 2% των ηλιθίων-πρόσφατη καταμέτρηση- αυτής της χώρας. Ευτυχώς όμως, που έχουμε τόσους μόνο ανόητους και έτσι εξηγείται γιατί ευημερούμε!

2 σχόλια:

OSTRIA είπε...

μπραβο!!!!!!!!!!

ΚΙΡΚΗ είπε...

*ΟΣΤΡΙΑ,
ευχαριστώ, αν και απλώς μου αρέσει να αντιστρέφω καταστάσεις, γιατί από την άλλη πλευρά ίσως δούμε και κάτι που μας ξεφεύγει! Να είσαι καλά!Υπέροχος και ο δικός σου τόπος!
Φιλί